onsdag 9 juni 2010

Halva dagen har gått


På morgonen har jag vart på Granngården och köpt Kraft Grov 125, 199kr, för den var slut. sen ut och fixa med hagen till hästarna, köra ut vatten och sen släppte jag ut dem, mormor fick vara grindöppnare, Manzana och Bebban var dock förjefla dryga, Manzana var typ cp så jag tog tag i henne ordentligt och hon bah eh ojdå förlåt matte ;) Mina älskade adhd hästar <3
sen på vägen hem så stannade mormor på Ö o B, och då hittade jag pälsglans för 59kr, bra pris och den är faktiskt bra, och sen så hittade jag liniment ( har redan massa liniment) men 40kr då kan man faktiskt prova ;) (sånt som Ida har och jag tyckte faktiskt att det verkade vara helt okej )

nu sitter jag bara här och kollar runt lite på datorn, ska nog ta och ladda in lite bilder?

Inga kommentarer: