söndag 6 juni 2010

Bara för att jag tog Studenten denna dag

4 Juni 2010 tog jag studenten, Fy Fan vad Jag är bra:D
(bloggar i efterhand)

Sjukt rolig men sorglig dag! har haft så sjukt roligt!

07.30 kom vi till skolan och vi hade champangefrukost

08.20 hade vi fotografering

09,30 frukost

lite efter det, betygs utdelning och så utsedde lärarna alla oss elever till någonting,
Jag blev " Klassens Sadelfastaste " bara för att jag tycker om dem lite "jobbigare" hästarna och alltid lyckas hålla mig kvar:) roligtroligt! kramade Anette, Chricko och Marie också:D fick ett lycka till! fyfan vad jag kommer sakna dem <3 jag kommer sakna Jällaskolan, den bästa skolan som finns! jag lovar!
sen var vi i samlingssalen och kollade/lyssnade på Jällare röster,, lärarna var roliga som vanligt:P
sen sprang vi ut och träffa släkt mm, den efter ett tag så åkte vi in till stan på vårt flak som då var det snyggaste i hela stan!!!!! bilder kommer sen:D vi åkte nrunt i ca 2h, sen bar det hem till mottagningen av släkten! fick pengar o lite annat! tackar :D sen 19.50 fick Jag Linda och Denise skjuts av Andreas till Uppsala, där vi åkte ut till 4 mackar, och satt och förfesta, fett nice! sen gick vi in till stan. gick in på Kalas :D och hade FETT ROLIGT <3 :D FYFAN VAD VI ÄR BRA! sen på natten vid 2 hämta mamma Maro och Mig vid station i uppsala :D

NP3A 2007-2010 bästa hästklassen <3 kommer sakna er! vi har haft 3 helt sjukt jävla bra år tillsammans!

PUSS PUSS
Jag och Maro <3 ursäkta bilden men men .... :P

2 kommentarer:

Anna sa...

Inte varje dag man ser dig i klänning :)

SaraKarlsson sa...

haha nej det e ju inte det :D