torsdag 3 juni 2010

Hoppträning på Peakea och dagen före studenten

Hoppträning på Peakea idag, och dagen före Studenten!

OMG, Vad jag INTE vill sluta på Jälla! shiet vad jag önskar att detta var sommarlovet i ettan, gud så glad jag hade varit, för jag vill verkligen INTE gå ut! Jag vill inte lämna den underbara skolan, dom underbara lärarna, mina underbara klasskompisar och dem underbara hästarna, inte minst Peakea <3 jag kommer storgråta då jag rider henne för kanske sista gången? urs jag vill inte ens tänka tanken, jag vill verkligen ha den hästen., jag vill inget hellre en att hon flyttar hem till mig<3 den där lilla hästen har verkligen tagit en plats i mitt hjärta<3 Jag vill verkligen inte bara lämna allt! Jälla skolan är den bästa skolan som finns, helt superklart!


Idag så hoppade jag Peakea, Jag Denise och Anders hoppade för Vera som red Biffen (Linda skulle också ha ridit men Bengan var svullen av en tagg, och Intresse visade det sig att han inte var fräsch!

Hoppade väll en bana på 80 90 ganska så lågt, men vi tränade mest på avstånd och att komma rätt och få en bra känsla eftersom att vi hoppade dem i söndags och ska hoppa dem på söndag och det var stekhett i solen kan jag säga xD, men det gick superbra, när vi travhoppa och galopp hoppa fram på ett mini hinder så gick de väll sådär, men vi hoppa banan 2 gånger allehopla och då red jag som jag brukar göra och då gick det super för mig och världens bästa Peakea <3  gid vad jag vill ha henne! urs vill inte ens tänka tanken att jag inte kommer att fortsätta rida henne, hon har varit min favorit häst enda sen jag red henne för första gången, och hon var den andra hästen jag red på Jälla <3

efter hoppträningen så har jag klippt mig, ätat kebab xD han inget annat! åkt till pappa o johanna en snabbis, Johanna har fixat allt till mitt studentfirande hemma hos dem :D TACK!  sen åkte vi till mina käraste finaste underbaraste hästar, dem fick beta och prumenera på ridbanan! Bebban skötte sig fint! :D <3

nu måste jag sooooova pussshejs <3

Inga kommentarer: