onsdag 16 juni 2010

Ulltuna med Bebban idag

Bebban fick åka transport med de här skydden, jag är för rädd om henne för att låta henne åka utan så hon fick ha skydd för första gången idag, och det gick jättebra :)

Jag och Bebban på ridbanan igår, hon testar gränserna lite :)

Idag blev Bebban verkad för första gången :D tidigare så har hovslagarna bara kollat på hennes små fötter ^^ hon försökte lägga sig ner en gång xD

Mamma o Manzana, Jag o Bebban, i ridhuset, dom fick springa lösa där inne. och Bebban var ohalt som förra gången :),

Bebban och Manzana i transporten, lastade och klara för hemfärd!

väl hemma så fixade mamma och jag hagen till dem, och innan vi släppte ut dem så fick Manzana springa lös på ridbanan, och Ida hade löshoppat lilla Q innan så då fick hon också skutta lite. dock såg hon knappt att det var hinder, men hon har inte sprungit över bommar på länge + att hon är svullen i frambenet för att hon har ett sår där.
Snodde bilderna från Idas bdb:)

Hade Emilia Sanders som vetrinär till Bebban idag : ), trevlans att träffa henne igen, var ju ett tag sen^^, hon undrade såklart vad vi hade för hästar och om jag red mkt, vart jag skulle plugga vidare mm:) hon tyckte att Bebban var riktigt snygg och att hon rörde sig mkt trevligt :) kul att höra:D<3
Idag har jag mamma och ida vart påulltuna, sen i stallet, sen köpa present till pappa opch johanna ( för mattias hade såklart glömt det när jag ko  hem och var jjätte stressad xD. sen till pappa pch johanna och fika där o fira dem, sen hem och jag och matte gick hem till linda och sen gick vi upp och jag och matte delade på en pizza på fannakrogen :) sen gick vi runt i fanna och pratade och hade myyyyyys <3 älskar er!

Pusses o krames nu:D

Inga kommentarer: