onsdag 23 juni 2010

Foto: Jag och Carnegie typ 2006-2007?

Har vart i stallet på EM / Kväll också. tömkörde Manzana och hon var skiiitfiin <3 hon var fin i formen emellanåt och jag hade henne inte inspänd idag, hon använde bettet super och var jättefin i munnen <3, sen så frågade Fanny mig om jag ville hålla lektion för henne, och det sa jag att jag kunde, gick mkt bra, jag o ida satte fram lite titthinder och de hoppa findus bra efter lite övertalning! :) sen så hoppade jag 1.20m :D duktigt av mig fast jag e "så gammal" men va länge sen ja hoppa, kommer ha ont i fötterna imorgon:P har trampat in en sten i hälenxD för ja hoppa i strumpor:P haha smart av mig. nooot! sen så skjutsade jag och ida fanny och ida till rönna, för ida skulle hämta sin cykel, och sen åkte vi tillbaka, godnatta mina finaste älsklingar och sen åkte vi hem. 

Inga kommentarer: