måndag 14 juni 2010

omplåstring av min hest

¨Bild: Zaranthina Mail i hagen idag!

Imorse så åkte jag till Granngården och köpte flexibandage 39kr styck, köpte 2st. och blue spray 99kr 
( då det snart är slut, och behövs köpas in lite nytt ), ska ta och åka dit där vid bilbesiktningen och handla lite, för där handla vi förut och det är mkt billigare där.
åkte vidare ut till stallet och fodra mina hästar, la jodbandage på Manzana, båda fram. och tvättade lite småsår här och var på henne, sen så fixade jag hagen och släppte ut dem, Zaranthina var lite vild som vanligt att ta ut, sa åt henne på skarpen några gånger^^ och sen i hagen så sprang hon som en idiot, stegra sig och hoppade mot Manzana och vände sig om och sparka mot hennes huvud xD galning till unge detdär.

Älskar mina fina hästar mest <3

nu sitter jag bara här vid datorn och gör inte ett skit xD ska väll bada och sen ta lite glass kanske?


Inga kommentarer: