fredag 11 juni 2010

Idag föddes Zaranthinas kompis

Idag när jag kom till stallet så såg jag att Ravina hade fått föl, ett litet hingstföl som ska heta figo do ravi? jätteliten och söt :) .. ska bli spännande och se vad dom tycker om varandra sen : ). släppte ut mina älsklingar och sen åkte jag hem igen och vidare till Linda och Sofie, vart bjudna på bullar och marängtårta, mums :D sen så var jag med dem i stallet och när dom red, sen vid 5 åkte vi hem och böt om och sen fick jag skjuts ut till stallet av mormor, mockade och fixade klart allt, hjälpte Ida när hon hoppade lite, tog in mina bushästar, Bebban var galet pigg när vi skulle in, Manzana med men hon är iaf lite lättare att kontolera ;).. sen hade jag lektion för Fanny när hon hoppade Findus. sen kom mamma och hon pratade endel med Katharina och Eva innan vi åkte hem :D låg även och mös med Bebban i boxen:P <3 sen hem och köpte kebab o pizza, såå nyttigt ;) och köpte godis o sen hem :D och nu ska jag snart sova:D

jag vet att bakrunden är förjävlig, men stå ut gott folk ;)

Inga kommentarer: