måndag 12 april 2010

Tröttare en tröttast

Jag är så himla trött och har så himla ont i huvudet, och endå så sitter jag här och bloggar? ´har vart i stallet enda sen jag kom hem, har vart med Ida när hon hopptränade för Anders Lundström ikväll också! sen så fixade jag ännu lite mer med mina hästar, jag borde nog egentligen ha sovit, men sån är INTE jag! hur trött jag en är morgon som kväll så gör jag hur mycket saker som helst! Mamma förstår inte hur jag orkar, inte jag heller ibland:P

I skolan så red jag ut på Peakea:) vi skrittade och travade, även lite galopp när de andra trava:P haha! mkt vatten och det stänkte och var mkt kul!dock vart det lite biacthigt där ett tag men ajja sånt som händeR:P Jag och Linda travade tydligen för fort så de andra vart lite sura, men aja, Peakea behöver faktiskt röra sig frammåt ;) <3 Peakea är BÄST! vill verkligen köpa henne! älskar henne, helt underbarhäst!

nu orkar jag inte skriva mer, ska upp tidigt imr bitti, till stallet och fixa, ducsha och sen vidare till skolan! : )

Manzana & Zaranthina Mail älskar er mest <3

1 kommentar:

Anna sa...

köp köp köp!!!