torsdag 22 april 2010

Täby Galopp med fina hästar idag då

Bilder på mig och Peak Trophy från Jälla Tävlingen 28mars till höger, till vänster på framhoppningen till Div III sävfa 11april 2010


Dagen började med att jag var hos mina hästar sen vidare till bussen, Linda och Jag missade Jällabussen men så när vi kom så stod den riktiga jälla fina bussen och väntade på oss :D och bar av mot Täby Galopp :D väl där så hade vi rundvandring och sen kollade vi på lunch galopp, jag och denise satsade 20kr var på 2 hästar. nummer 2 och 10 som jag valde ut i framskrittningsringen. dem kom 5a och 3a xD synd :P
sen vidare hemåt, massa strul och skit med startlistorna imorgon, jag och linda som fixade dem tills i onsdags men massa ändringar hela tidenxD så dom får komma upp imorgon, ! aja det där blir nog bra tillslut, även om Peakea kommer att gå 5klasser i helgen xD 6 om man räknar med ev omhoppning i laget!
sen hem till mormor och åt där, sen åkte jag ut till stallet, mockade o fixade klart allt, sen borsta jag på mina finaste och tempa kratsa hovar mm, Bebban blir allt duktigare och duktigare störigare och störigare :P
sen låg jag och sov brevid Bebban i kanske 1h medans jag väntade på mamma och mattias, för jag hade ingen hemnyckel, frös typ ihjälxD ,,
nu sitter jag här och ska sova om ett tag PUSSHEJS <3

Inga kommentarer: