onsdag 21 april 2010

Galoppbanan idag

Sara Karlsson - Peak Trophy 1m Jälla HSF 28mars
Foto : Louise Älfvåg / Sunshineatjalla.blogg.se
TACK för alla bilder nu ligger dom i min dator :)

Idag så började dagen med att jag mamma linda o denise klev upp sen åkte vi en snabbis förbi stallet och fixade till mina pollar innan vi åkte vidare till Enköpings sjukan xD jag hade röntgentid av min axel kl 07.50. så nu får jag reda hur det såg ut inom några dagar sa hon. HATA SJUKHUS! sen vidare till skolan, började med teori och vi snackade skolmästerskap, sen gick jag och pratade med Mats, och Madde sa igår att hon kunde vara dommare också, + att jag och linda satt upp ryttarmedelande + att vi gjorde startlistorna igår medans vi satt och åt kebab på fannakrogen:) känns som att man fått endel gjort nu iaf:D fast idag efterskolan så satt jag och linda med startlistorna igen xD fler som ska vara med, och eftersom att de anmäler sig försent så får de ju ta de hästar som blir över. men det löste sig ganska bra ska bara visa dem för Chricko imorgon :D
sen efter lunch så red vi ut, vi red på trav/galopp banan, vi travade och galoperade en massa:D och Peakea ja hon sparkade endel bakut och hoppa upp i luften kan man säga:P jag och maro satt och avgarva:D typiskt mig att vara oseriös:P haha men jag tycker det e lika kul som peakea tycker :D VILL HA HENNE!<3 kommer sakna henne så sjukt mkt när jag går ut! urs vill inte ens tänka på densaken! 

sen hem och till mina älsklingar, mocka och fixa allt, Bebban fick kraft i sin krubba för andra gången och hon älskart :D <3 sen börja det snöa xD fyoblä. Borsta och pyssla med Manzana och sen tog jag Bebban och borsta kratsa hovar, känna igenom henne, tempa mm, grimma på och träna lite ledning med grimskaft runt halsen och hon är som vanligt superduktig, fast idag hade tjejen mer humör en vanligt, hon stampa och sparka och bocka och bralla och allmänt jättesuper kaxig:P mina små älsklingar <3

Nu har jag presis kommit ur duschen och nu ska jag faktiskt logga ut, kl är 23.13 och imorgon bär det av med klassen till Täby Galopp och då vill man ju vara piggelin:D så att man kanske kan spela lite hästspel också:P haha, ser fram emot morgondagen

GODNATT PUSS

Inga kommentarer: