lördag 3 april 2010

Maria Norlin träning idag / myyyyys med bästa bebiz o zana

Hejsans svejsans..
dagen började med att jag & mormor släppte ut Manzana & Bebizan på ridbanan :) busfröet hoppade och studsade, ramlade en gång, hon vart vansinnig och bocka ännumer efter det ;P sötnosan! sen skjutsade mormor mig till skolan TACKTACK! Hopptränade för Maria Norlin, vi hoppade lite småhinder, sen så hoppade vi bana och jag hoppade bana på 1m, Peakea brallade endel idag och var ganska okoncentrerad men det gick endå mkt bra och det känns endå bra inför söndag :D Maria tyckte att jag redde ut henne bra. sen åkte vi bussen hem jag hoppade av i örsa och gick hem till farfar och mormor där det redan var en massa folk och vi fick påskmat och fika :D mumms! sen hem och till stallet igen , mamma mockade och jag fixade det andra och Manzana och Bebiz fick springa på ridbanan :D Mormor och farfar kom dit och kolla på lilla prinsessan min <3! sen låg jag och mamma brevid bebizan i boxen och pyssla med henne:D tempa och gjorde rent lilla rumpan :)


Mamma och Bebizan första dagen :D 30mars!
PUUSSSPUUUUSSSS

Inga kommentarer: