söndag 25 april 2010

Tävling med lag i Div III, Uvfk

Bild från Säfva RK (2a plac med laget) 11april

Idag var det Div III omg 2 på UpplandsVästmanlandsfältrittklubb, på akademistallet!
var väll inte Jällas dag idag men här kommer lite resultat.

90cm, Denise och Ellen 0fel
Kajsa och Cortina ett pet

1m,
Gabbis o Calypso 2pet i grunden
Jag och Peakea 0+0fel och 12 plac. fick fina priser:) Peakea var sjukt seg och trött!
Linda, 3vägringar

Lagklassen
Kajsa o Cortina ett pet
Linda o Bengan, avramling på första hindret
Gabbis o Calypso ett pet
Jag och Peakea, hon var jättefin, typ bästa ritten hitills fram tills näst sista hindret då vänstra stiglädret lossnar från sadeln presis över hindret, så jag flyger av åt vänsterxD slår i svanskotan och huvudet, så nu har jag sjukt ont i svanskotan och huvudet. Vart fett arg och svor, Hur i helvetes j*la f*tta kunde det hända, pinsamt, o sen klappa jag på hästen och berömde henne, var så sjukt arg för att det lossnade och så sjukt nöjd med hästen <3 jag fattar verkligen inte hur det kunde lossna? det kan inte ha suttit på ordentligt när jag började rida. men inte presis så att jag kollar det varje gång man hoppar upp xD Mats sa att det var de bästa han sätt på länge, känns ju bra iaf :D.. nu vill jag tävla mermermermermermermermermermermer....

Aja det var inte Jällaslagdag idag presis:P men aja sista gången är 30maj och då jävlar Jälla då ska vi visa dom att VI är BÄST! :D <3

har presis bokat tågbiljetter tills imorgon, Jag och Sabina åker ju till Nyköping,m vi ska på praktik hos Jane Johansson, Hoppkompaniet. hoppas och tror att vi ska ha det sjukt roligt :D <3. men kommer sakna mina underbaraste hästar som satan :( <3

nu måste jag duscha och packa en massamassamassa inför imorgon, tåget går 07.23 från Uppsala..

Datorn följer såklart med, PUSSHEJS <3

Inga kommentarer: