tisdag 6 april 2010

fint väder, och stallet hela dagen

Hejsan kära bloggläsare ;) nu ska vi få läsa hur min dag har varit..
Började med att jag gick upp imorse åt frukost och sen väckte jag Mamma och Denise sen åkte vi upp till stallet och släppte ut Manzana och Zaranthina i padocken : ) , jag mockade och fixade åt dem! bus bus sa bebiz! vi satt och solade oss lite i 2h sen fick dem gå in för bebban var trött, innan vi släppte in dem igen så låg jag ute på ridbanan brevid bebban som sov ett tag.
sen hem och åt lite, sen gick jag själv tillbaka till stallet medans mamma åkte till stan och denise låg hemma i soffan och sov:P, när jag kom till stallet så skulle Ida och Klara hoppa så jag fotade lite :D sen red Anna lite på Idas påni :D, efter ridningen så släppte Anna Tindra lös i padocken, sen så släppte jag ut mina :D <3 igen!
sen fick dom även komma ut på kvällen igen, tempa båda, Manzana 38.1 och Zaranthina 38,7. mina finaste <3, och jag har även haft med mig kameran hela dagen så det blev lite bilder också:D

Passa dig mamma annars du..

jag e lite trött, kom nyss ut

Finaste mamma och dotter<3
min teknik för att nå ner och äta grus
Tindra, Annas söta lilla häst!

Klara och Orient hoppar :)
Ida och Lilla Q
Anna och Idas lilla ponny Q

, vill ladda upp fler bilder, men e sjuukt trött! laddar även upp på Bdb, Pixbox och försöker även på Face

2 kommentarer:

Anna sa...

Hihi, ja Scarpati schabraken är superfina, och går att beställa i vilka färgkombinationer som helst nästan, tyvärr kostar dom en del... :( Visa Kingsland jackan som du vill ha då :)

SaraKarlsson sa...

okej få försöka hitta en bild:P