tisdag 13 april 2010

hoppning på peakea träning med M o B

Hoppade Peakea idag i skolan, gick MKT bra! hon var jättefin och sansad! :D hoppade lite bom kavaletti bom på voltspår, sen 3 galopp bommar och sen en oxer, sen en galopp bom och ett räcke (bommen rullade Chricko ut så att vi först skulle ha ett galoppsprång emmellan sen två och sen tre, sen en oxer utan nått framför. satte sedan ihop det till en liten bana, hoppade på ca 1m! gick super! hon har aldrig varit så lugn och sansad som hon var idag förut, har verkligen gett resultat att jag fått ridit henne varje dag i 4veckor :D <3 älska Peak Trophy! <3

sen hem och jag gick med Linda hem, Katharina (Lindas mamma) gjorde jättegoda hemmagjorda pizzor till oss :D MUMS säger jag bara! TACKTACK! :D

sen hem och till mina hästar:P mockade halmade fodrade och fixade klart allt sånt där!, sen fick Manzana gå lite på töm, och hon var superfin! sen ledde jag Bebban lite på ridbanan! hon la sig ner en gång xD Idiot <3 det där är en riktig liten biatch häst! hon stegra och försökte sparka mig också:P haha! men jag höll kvar, hon ska inte tro att hon kommer nån vart med att vara odräglig ;P. sen boorsta jag och pyssla o fixa med dem, ttog temp och sånt där! myyys, sen låg jag och Bebban och sov ett tag medans Manzana stod och åt mat:P

nu ska jag ta och duscha och sen sova PUSSHEJS <3

LOLLO UPPDATERA BLOGGEN MED BILDER NUNUNUNUNU :D!!

Inga kommentarer: