onsdag 14 april 2010

Blir tuvär apless ibland

För det första så tycker jag verkligen starkt illa när folk försöker vara överlägsna och säga saker som dom inte fattar ett skit över! försöka tro att dom är en bra person genom att trycka ner andra! det är ju faktiskt så det fungerar! Idioter allihopa! jag blir fett arg och less!
sen så blir jag faktiskt fett arg på mig själv också! jag bara dras med i skiten och snackar hur mkt skit om andra! fyfan vad jag känner mig kass! jag ska sluta med det, folk som snackar skit är fega och jävla idioter! jag skäms över mig själv ska ni veta! alla jävlar snackar ju skit, även jag med tuvär, men ibland blir jag bara så jävla arg, och när det inte känns rätt att säga det till presonen så snackar man skit bakom ryggen på den! fyfan vad feg och värdelös jag känner mig! ska sluta! det är aldrig försent att förbättra sig! det ska ni alla veta! och jag vet att kanske tycker att jag är en idiot som sitter och skriver ut detta, men jag vet att även DU snackar en jävla massa skit! jag känner inte en människa som inte snackar skit! jag ska förbättra mig radikalt! klarar jag inte det, klarar jag ingenting! för det känns INTE BRA ska ni veta!

Inga kommentarer: