onsdag 14 april 2010

Löshoppning av skolans unghästar idag

mina fiiinaste Manzana & Zaranthina Mail

Idag har jag haft sjukt ont i nacken från jag vaknade tills nu! men aja de är bara att hålla käft och kämpa på:P gnäll gör ju inte saken bättre presis;) imorse var ´jag även sjuuuukt trött också! har inte haft sovmorgon på ca 6 veckor, pga massa grejjs och sen hästarna såklart <3. känner att jag skulle behöva gå och lägga mig lite tidigare en 12 NÅN dag xD men ajja, det går inte:P kan endå inte sova då. när jag går o lägger mig så där sent att jag nästan inte orkar ta mig till sängen då sommnar jag direkt:P annars så ligger jag vaken halva natten och det är ju helt värdelöst!

ajja till nått lite intressantare jag vet inte?

idag började vi dagen med att vara i fålhagen, där vi pratade om Skolmästerskapen i Dressyr & Hoppning, jag pratade även med Lotta och hon ska vara speaker till dressyren iaf :D och rider LB:1 på Peakea på fredag, hade velat rida LA:1 men känns som att LB:1 får räcka för våran del jusst nu, påtal om program så kanske jag borde sätta mig och öva lite på LB:1an, programridning imorgon ju : ) .. sen iaf efter lunch så löshoppade vi Cajsa,Twice,Lampan, Helge ( Erika Norlins 3åring).
innan vi gick ner till ridhuset så sparkade Cajsa mig på benet i boxen det lilla fanskapet;) haha, sen på löshoppningen så hoppade hon ut från löshoppningsbanan, kände mig lite oaktiv under löshoppningen idag, iaf mindre en vanligt , men hade så sjukt ont i nacken så jag ville inte göra mer en nödvändigt. ska röntga min axel/ skuldra snart nån gång när jag får tid, var ju hos doktorn för en vecka sen och då sa han att jag skulle få tid om 2-3veckor, lika snabbt som vanligt med sånt där med andra ord:D

väl i mitt stall så mockade,fodrade,vattmnade mm, tog in alla hästar, pysslade och donade med mina 2<3 Bebban var duktig duktig:D <3 älskar mina finaste !
var i stallet från 18.00 till 21.40 typ., sen gick Ida med mig hem och nu åkte hon presis hem till sig! nu ska jag nog sova lite?

PUSSHEJS <3!

Inga kommentarer: