söndag 4 april 2010

jag hatar den där jäveln

Jag hatar den där jävla idioten! den jäveln har förstört allt, jag blir vansinnig och ledsen när det pratas om den där jävla horigafittjäveln! Fyfan! att det finns sådana där människor som är så jävla usla att dom är fan inte värda ett skit! helvete vad arg jag blir !


Idag har jag..
Först var jag i stallet, mockade och fixade, släppte ut Manzana och Zaranthina på ridbanan ¨, sååå fiiina mina älsklingar är <3, har torkat bajsrumpan 3 gånger idag, lille bebbisan har diarre, sen tog vi temp 38.6 idag med :) bra det! Borstade Manzana och då passade jag på att borsta bebbiz lite också för första gången <3
Älskar mina hästar mest<3
dom fick vara på ridbanan i ca 2h 30min sen höll bebban på att somna och då fick hon gå in och sova :D <3
sen kom annan och mathilda på besök fika o kolla på fölisen,. sen åkte jag o mamma in o handla sen hem o till stallet och dom fick springa ppå ridbanan lite till och vi fixa lite i stallet åt dem,, bästa hästarna som finns <3
Nu sitter jag här och vill ,,,,, ja en viss person :@

Manzana & Zaranthina <333

2 kommentarer:

lindaedstrom sa...

:O vem är denna jävel du pratar om? inte jag hoppas jag ;)<3

Anonym sa...

Men Sara, vem är den stackars saten då, det är väl inte jag? :O

Hugs´n kisses Sunshine ;D