lördag 10 april 2010

Happy Face




Torsdag: Mitt interner cp ade så jag kunde inte blogga, men var i skolan och red Peakea och sen fixade vi unghästar + gambia och fotade dem, fotade rudolf lite mm, mats skulle göra info blad. sen hem och till minälsklingar <3, Skrittade på Manzana typ 3varv på ridbanan <3 varav ett bocksprång :P ledde fölisen lite ppå banan och det gick mkt bra :D tempa och gjorde rent lille rumpan:P

Fredag: Stallet hela dagen från morgon till kväll:P var även hos doktorn och kollade min axel xD ska röntga den när jag får tid. sen antagligen kiropraktorn om inget e trasigt. sen köpte jag internet på fanna handlarn och sen så hämtade vi Ida hemma hos henne och sen väl hemma hos mig så gick vi till stallet, gosade lite med mina hästar och sen så tömkörde vi Idas ponny Lille Q:P mkt duktig, lite bråkig men mest duktig! sen så släppte vi mina på ridbanan,  Linda kom och sen kom även denise, Ida hjälpte mig och höll i Bebban när jag gjorde rent lille rumpan på henne! sen typ hem kollade på filmen 2012.

Lördag: Har vart i stallet på morgonen, fixat klart de mesta, vid 2 åker vi till stan och sen vidare till Jälla :D ska rida Peakea och fixa henne inför tävlingen imorgon, lastar 6 imorgon bitti!

SNabb bloggning, hade egentligen mkt att skriva om men nu har jag bråttom, ska packa duscha och sen så spelar jag yatsi med Linda ochy Denise xD trååååk! ska till stallet igen snart också!


PUSSSSS

Inga kommentarer: