söndag 11 april 2010

Div III omg ett VI KOM TVÅA


Div III omg 1 idag på Säfva Ridklubb
I första klassen 1m, så fick jag ett pet på ett hinder, hindren var så små så det fanns ju inget att rida på:P hon segade från utgången på hindret och jag sparka på henne och tog i henne samtidigt så lite bådas fel där, vart lite arg för att jag gjorde så men men..:P sen så blev de lagklass, vi fick lotta mellan Mig, Linda & Gabbis, för att vi typ hade samma resultat i förklassen! sen lagklassen gick ju BÄST, har inte varit så nervös som när Karro red på länge kan jag säga ;P men det gick ju bra detdär! en andra plats av 15lag det är ju skit bra! speciellt med tanke på att dem flesta som är med och tävlar rider sina hästar varje dag, men vi rider skolanshästar och dem rider man ju inte dirkt varje dag, och inte så intensivt heller:P
Resultat lagklassen
95cm Kajsa Andersson - Cortina 8+4 fel
1m Gabrielle Ericsson - Calypso 0+4fel
1m Sara Karlsson - Peak Trophy 0+4fel
1m Karolina Jansson - Rudolf 0+0fel 

JÄLLABARNEN ÄGDE IDAG! :D <3 även Linda och Denise fick en varsinn rosett i 90:D

Inga kommentarer: