torsdag 6 maj 2010

ridit två hästar idag

Hejsan nu ska jag skriva ner lite om hur vad jag gjort idag ^^ som vanligt!!

* Gick upp, det var presis att jag orkade ur sängen, är allergisk och ont i huvet och tröttxD
* till mina hästar,
* till praktiken, åkte med mamma till uppsala
* framme, så mockade, ströade, sopade, packa påsar o allt sånt där.
* åt lunch
* jag o sabina höll på med åringarna
* jag och sabina red våra första hästar, jag red Corina, sto 15 år, gått 150.
* vi red häst nr 2, jag red Belfast, en valack, ganska jobbig men endå rolig och givande att rida :) liten chicken typ dressyrhäst. red i dressyrsadel på den iaf:P
* åkte hem
* mina hästar och fixa klart allt
* planerade maskeradhoppn m ida frida madde o klara inne hos frida.
* ja o ida gav alla hästar nattmat
* pyssla med mina<3
* åkte hem o nu sitter jag här:)

g o d n a t t e aptrött

Inga kommentarer: