onsdag 26 maj 2010

Manzana är lätt den finaste

Hejssvejs:D¨
idag vaknade jag av klockan som ringde klockan halv 6, satte klockan på 7, vaknade 8 och bah omg, jag kommer missa denhär bussen också :O men jag hann ;) och stod tillochmed och väntade på bussen ett tag ;P den du. väl i skolan ( jag var skit trött) (kände mig soom ett jäävla fucking mongo) men aja, vi gjorde klart vårat UF Företag:D duktiga vi så nu är vi äntligen klara med den kursen! sen åkte vi hem, jag var hemma vid 2 kanske? skööönt, åt lite och sen åkte jag till stallet och mockade och fixade medans bebban sprang runt som en idiot ute i hagen xD . knäpp häst detdär:D tur att Manzana håller sig lugn iaf :D sen hem och satt och kollade lite på datorn. sen tillbaka till stallet och när mamma kom så red jag Manzana på ridbanan, hon var pigg och stark men endå ganska så lugn <3 älskar min häst, red på rakt tränsbett + hackamore ( 2tyglar) kändes jätte bra:D jag ska verkligen fortsätta med det för hon trivdes satan på det :D <3 min häst är fan finare en finast <3 åh vad jag älskar henne, och längtar tills i höst då vi ska ut och skutta lite lokala tävlingar :D <3 sen så får vi se hur planerna slutar, men jusst nu så diskuterar mamma och jag om alla möjliga förslag ;) dem förslagen är hemliga dom :D! bebban fortsätter att ha dampatacker stup i ett, och jag har ju börjar träna på att hon ska lyssna på tagen i grimman vilket går frammåt :D tummen upp där, och den lilla krabaten älskar jag hur mycket som helst, hon är helt amazing <3

Manzana, Zaranthina Mail, Rovalds Zoyeri ni är mitt bästa <3

Inga kommentarer: