tisdag 25 maj 2010

red peakea för första gången på fyra veckor idag

Igår vare första dagen i skolan efter den fyra veckor långa praktiken :D roligt att träffa alla igen,  sen på kvällen bar det av för mig linda och sabina till studentskivan. det var riktigt roligt där :D hade massa roligt !
sov hos linda sen :D

idag så tog vi sovmorgon ;) så på em åkte vi till skolan och red, jag red Peakea <3 hon och jag var lika trötta haha :P vi red på travbanan!

mina hästar: släppte ut dem mockade fixade en massa. borsta och sånt där, sen när jag tog in dem igen så dampade Manzana xD jag så skällde lite på henne:P sprang typ som en idiot när jag höll i na:P haha< 3 sen satt jag bredvid Bebban när hon sov i boxen :D sen kom Ida och vii pprata en massa i typ 1h:P nu är jag hemma och ska väll snart sova :D

pUss HeeeJs

Inga kommentarer: