torsdag 27 maj 2010

mina drömmar

Jag och Peakea på Jällatävlingen.

Hejsan idag så red vi i sommarhagen och hoppade stockar :) Jag red såklart lille Peakea älsklingen <3 hon var rätt otaggad för att vara hon ;) men det var mkt roligt tyckte vi båda :) Idag var sista ridlektionen med klassen:( fy vad jag blir ledsen! urs vill inte tänka tanken att jag går ut nästa fredag och att jag inte kommer attt få rida Peakea mer :( <3 älskar ju henne! lilla gummsan <3. vill köpa henne! jag kan verkligen inte fatta att det har gått 3långa år snart, helt sjukt fort har det gått, men vi har också haft sjukt roligt på vägen. kommer verkligen att sakna alla hästkurser hur mycket som helst, allt vi gjort och alla skratt som blivit under de här tre åren, 3a 2007-2010 bästa hästklassen ever<3. Jällaskolan är fan den bästa skolan som finns! visst man kanske inte blir någon elitryttare precis men fyfan vad mysig skola det är och hur roligt vi haft de här tre åren tillsammans :D kommer aldrig glömma min tid på Jälla!

Chrickos kommentar " Sara det skulle väll inte vara helt fel att få dendär hästen i studentpresent va" (satt på peakea) och jag blir ju så taggad när jag hör det, jag älskar den där hästen helt otroligt jävla mycket så det är helt sjukt! jag vill verkligen ha henne det lilla gullet<3 ska tjata på mamma och pappa ;)

sen så satt Jag och Linda uppe hos Lotta och fixade och pratade lite om våra hopplösa liv ;) nejdå men känns skönt att fixa det iaf!

Efter skolan så åt jag och min älskade Linda Subway mackor :) mums! sen så åkte vi hem, och jag fick skjuts hem av mormor och nu ska jag snart gå till stallet, anmälde mig bara till Lurbo först :) skönt att veta att jag iaf kommer att få göra 2 till tävlingar på Peakea :D <3 och hoppas att det fortsätter som tidigare, (Jag och Peakea har fått en rosett på varje tävling sen jag började tävla henne och vi ska få 4 till ;) <3 hoppas jag :D <3.

nu ska jag gå till mina älsklingar Manzana och Zaranthina Mail!


Inga kommentarer: