söndag 16 maj 2010

Idag har jag vart på ERK och kollat på en massa vänner när dom tävlat, men åkte mest dit för att Anna skulle debutera 90cm på Tindra (unghäst). Linda fick typ 4 fel (första tävlingen på länge). Lisa hoppade Ragge i 90cm med ett pet, och 1m såg jag ej, så jag träffade Mats o Lisa där:) pratade lite med Mats också, synd att jag inte visste att dom skulle dit, då hade jag kanske kunnat hoppa lille Peakea <3 saknar henne nu när det är praktik! längtar tills den 30 maj då ska jag hoppa henne i frösåker! <3 .


sen när jag kom hem så fixade jag klart allt till mina hästar och sen tömkörde jag Manzana med inspänning på ridbanan, och emallanåt var hon så sjukt fin! <3 lite ömfotad dock men arbetade i en sjukt bra form i traven! nyttigt för mitt lilla gull <3

Sådana här stigbyglar i grått, svart eller kanske rött som passar mitt JW schabrak och huva? vill jag ha.
Den här jackan är så sjuukt snygg tycker jag! vill ha den i rött och blått :) eller denna färg?
Detta ergonomiska träns ska min häst få någon gång när min plånbok tillåter, känns som att det står rätt långt ner på priolistan? har ju RÄTT många träns redan. behöver blandannat en till häst :)
haha tyckte detta var lite kul bild bara^^



Manzanas arbetsvecka V.20
Denne vecka jobbar vi från marken med att bygga upp hennes ryggmuskler
Ändringar kan göras

Måndag: Löslongering i padocken
Tisdag: Tömkörning i padocken på inspänning
Onsdag: löslongering i padocken
Torsdag: Tömkörning på inspänning
Fredag: Löslongering i padocken
Lördag: Tömkörning på inspänning
Söndag: Tömkörning på inspänning

Inga kommentarer: