onsdag 19 maj 2010

godis

dagen började som vanligt med att jag var trött, gick upp åkte åkte förbi stallet innan jag åkte till bussen :) älsklingarna mina <3 .. på praktiken idag så var den en vanlig dag, mockat, ströat, vattnat, fodrat, ridit 2 hästar, jag red Dica och Prins! var asvarmt kan jag säga :D ´men man kanske inte ska klaga?  Chricko och 2 lärarkandidater var och hälsade på oss idag, så vi visade dem runt en sväng :D sen packa vi höpåsar, också matade vi även den minsta och sötaste lammungen jag sett :D vill ta hem den! ,,,

hemma: Manzana fick vila idag, mocka o fixa allt, dom fick vara ute i sin hage och Bebban var helgalen som vanligt:P studsbollen min<3, världens finaste lilla fölunge! och hon är min bara min:) och jag älskar mina hästar så otroligt mycket! sen när jag var klar med allt med mina hästar + insläppet och såntdär kolla på anna när hon hoppa, så hjälpte jag Ida, så hon hade markarbete på sin ponny, vilket gick bra, hon fick hoppa bom,upphöjdbom,bom ´på volt i galoppoch sen vidare´på  upphöjd bom, liggande bom, upphöjd bom, liggande bom, upphöjd bom, liggande bom, upphöjdbom. på rakt spår. och Q fick ha på sig en gummisnodd vilket gjorde att hon fick upp ryggen lite mer en vanligt :) framstegframsteg! nu sitter jag vid datorn och äter godis XD urs fy på mig, men det är asgott kan jag säga :D

ska snart sova, duuschar imorgon bitti i stället, fy vad jobbigt men så får det bli :D <3

1 kommentar:

Anna sa...

ge mig godis då? :) jag tar kort på fölis imorgon när han står upp. haha, men jag överdrev när jag sa "dubbelt" så långa. :)