måndag 17 maj 2010

måndag igen dåå

Måndag och praktik idag igen då :)
Bebban är sin pappa uppe i dagen :)
hon hoppade ur sin hage idag, trästaket på 1m, så hoppa kan hon redan:P den lilla skitungen jag har till häst<3

Idag började dagen med att det var segt att gå upp imorse, fy alltså! min allergi gör så attt jag blir alldélse otroligt jävla trött x-D URS!
svängde förbi mina pollar innan det bar av till bussen. väl framme på Sandbro så började vi med att mocka våra boxar, ströa, luncha, vattna alla hästar i hagarna + inne. sen åt vi lunch. och sen red vi våra första hästar. Jag red Corina, vilket gick över förväntan^^ Sabina red Prins. sen efter dem red vi våra andra hästar, då red jag Nicki, en 5åring som är som 4år. jättefin häst men har lite jobbigt i galoppen ensålänge. Sabina red Tubbe en ponny.
sen fick vi glass av Sussie och sen åkte vi hemåt:D
jag åt pannkaka med mormor och farfar och sen åkte jag hem direkt till stallet, mockade o fixade klart allt, Manzana och Bebban fick vara i deras lilla hage jag ghort till dom, som Bebban även hoppade ut ifrån xD 1m trästaket utan att riva det hade hon hoppat övet xD lilla skitungen där!!!!! <3
fixa massa mer och sen vid 9 åkte jag hem och åt och nu sitter jag här och kollar på lite hästannonser.. hittar inget intressant xD... nu ¨bör jag nog snart sova!

Inga kommentarer: