söndag 6 februari 2011

svar på kommentarer jag inte publicerat utan svarar på dem här istället

Varför ger du inte din unghäst godis i handen?man kan ju lära dem att inte tigga!
- Jag ger Z godis i handen någon gång ibland, men jag ser ingen anledning till att hålla på och ge godis och sedan bråka med hästen om att den inte ska tigga. det är ju nu hon lär sig hur hon ska vara, då tycker jag det är extra viktigt att man inte bidrar till massa fasoner, även om jag vet att hon aldrig skulle bita mig igen, men tycker det är onödigt att lära dem tigga så tidigt! :) hoppas du fick ett svar du ville ha!

Har du några bra tips på bra bloggar? ps jag följer din blogg regelbundet!
Jag brukar läsa dressyrmupparna, showjumper de är två helt okej hästbloggar endå:) sen läser jag såklart mina vänner bloggar också, men det är inga kända bloggar.  oki roligt:)

sen så har jag fått tiggarkommentarer, typ, hej kan du ställa en fråga i min bloggs frågestund, då bah eh nej! jag ställer frågor i dom bloggar jag vill ställa en fråga inte i dom bloggarna som folk tigger om att man ska fråga saker! tuvär!

Inga kommentarer: