söndag 20 februari 2011

SM GULD

Imorse så åkte vi till Sätra i Stockholm och kollade på Matte när han hoppade trestegs Junior SM. och han trampa över 5hopp, och gjorde ett säkerhetshopp, och säkerhetshopp blir ju inte så långa, men det räckte till SM GULD IAF :D GRATTIS! hans fjärde SM guld i tresteg! han är ju nöjd över guldet men inte över hur långt han hoppa, han hoppa 14.26 och han har hoppat ca 15.30! så ja lite skillnad:P., 2an hoppa ca 30cm kortare än honom idag!,'

efter det så har jag vart ute hos Manzana och ridit henne en sväng ute, red dagisrudan, övade litee lydnad, halt galopp halt galopp osv, sen så öva vi lite skänkelvikningar, i galoppen var hon grymt fin! hade på gramanen idag! mmen som vanligt så använde jag den inte!...

nu ska jag ut och springa tänkte jag!

ska skriva vad jag gjort under tiden jag inte haft nått internet
tisdag: red ut med jonna, Manzana var som att rida på ett staket, helt stum, så hon fick springa på som hon ville!
Onsdag: tömkörning över upphöjda bommar, 25cm, och 1.30m mellan varje bom, och hon var grymt pigg i början och sedan så arbetade hon på grymt bra med kroppen och bakbeenen!.
Torsdag: Tömkörde henne´med snodden och hon var grymt fin!
Fredag: longerade henne med snodden och hon var grymt stum! :S
Lördag: Tömkörde hennee med snodden och hon var grymt fin i formen, helt amazing!
:D :D :D
och Maro har vart här hela helgen och vi har haft mys och roligt :) <3

PUSS

Inga kommentarer: