tisdag 1 februari 2011

Red Rönna runt

Hejsan, på fm idag så åkte Jag och Linda till Glada hästen i spiltan i Västerås och jag hämtade min sadel som har vart på omstoppning!:).
Red med den idag, och den låg helt ok på henne, kunde väl ha önskat att den vart lite "smalare", men det funkde bra med pad, men den är nog tuvär lite liten för mig, så får se så småningom blir det nog en ny?. Manzana värkade iag pigg ocg glad, eller ja glad kanske var att ta i ;) hon var tjurig mot dacke och ferdi:P men ja sådan är hon. min fina lilla flicka <3, hon var sig själv idag, så hon var nog nöjd med sadeln!. :)
vi red iaf ut med Jonna och Victoria och vi red rönnarunt! mest skritt och trav!. och Manzana är glad att jag är tillbaka <3 hon är så söööt min tjej!
pusshejs, nu blire ut och motionera fast att jag är förkyld och har ont i halsen XD

Inga kommentarer: