fredag 11 februari 2011

rönna rundan

Idag vaknade jag med värre halsont en vanligt, men med lite ipren så varte okej!

red rönnarundan på Manzana med Fanny och Findus idag :) det hade drivit väldigt mkt så bilar hade kört fast stackarna, men det var perfekt att rida i:) lite extra träning liksom, men vi red hela rönna rundan så vi slapp rida över åkern, det är ju inte snällt mot dem i den djupa snön! så vi red hela ist:) mycket trav och galopp, och båda hästarna var jätte pigga och busiga:) manzana försökte dra antalet gånger^^.

sen så körde jag även fast och försökte komma loss i typ 5min :) vid ica maxi. jäkla skit att de inte kan ploga i denhär stan^^ haha!

Justja Vera ringde, så nu ska jag jobba i oxkällan på jälla i helgen! och såklart så ville jag ju det :D. det passar super för jag behöver verkligen jobba så mycket som jag får:D!

Inga kommentarer: