måndag 7 februari 2011

pleasant evening yesterday

Hejsan kära vänner! trevligt att just du kollar in :).
Igår kväll spenderade jag tiden med Linda och Sabina, Linda lagade mat och det vart jätte gott:) och sen gick vi till godisgallerian och Ica maxi, dem handla godis, och sen på maxi köpte jag nötter och rostade banan med choklad överdrag, + att vi köpte morötter och vitlöks dip, så gott! vi kollade på hästhoppningen, Roffe & Ninja 3a:) så nu ligger han 2a totalt, så jävla grym!:). sen kolla vi på prince of percia ;) <3! vi hade trevlans.idag skildes vi åt rätt tidigt, typ vid 11. sen gick jag hem och Matte hade hyrt en film så då kollade vi på den, Grown ups, och den var ganska rolig. sen ut till Manzana och mockade och fixade allt sånt, sen så kom jag ju på att jag har insläpp ikväll, eller ja Klara hjälpte mig att komma på de :P. så åkte hem och fixade lite, och nu kom jag nyss ner från att ha ätit vofflor och sockerkaka hos mormor:) så ska snart åka ut till stallet igen. PUSSHEJS så länge!

Inga kommentarer: