tisdag 8 februari 2011

sjuk idag igen

Inte roligt alltså! jag börjar stor ledsna på denna förkylning med halsont, huvudverk, magont, och hosta konstanr! det är väldigt tröttsamt! okej förlåt för att jag klagar här i bloggen, jag vet att det inte är kul för er att läsa sånt;) haha så till dagen:

Imorse varte långfrukost framför Tvn, sedan bar det av ut till stallet, ingen ridning idag pga av att jag är sjuk, så tänkte tömköra henne på inspänning i ridhuset över lite bommar, men så blev det inte för de höll på med traktorer och sånt i ridhuset så jag tömkörde henne dagisrundan istället på inspänningen, så skrittjobbade henne massor, hon höll även på att dra omkull mig då hon sparka bakut och vart helt galen XD. sen varte lite piaff också;) haha hon e så söt! men det vart lungt men endå att hon fick jobba på ett bra sätt. hade henne både i högform och i så låg form som det gick!:)
PUSSPUSS

Inga kommentarer: