fredag 4 februari 2011

I'm so tired

Idag så vare upp tidigt som gällde! ursa, för att åka tiill skolan och göra religionsprov, vilket gick bra föturom på en liten fråga! det var ju typiskt^^!

sedan till Manzana och red henne i ridhuset, la under en till pad, under fårskinnspadden och sadeln låg bra då! och hon var jättefin att rida, vi började med att skritta i typ 20min, flyttade undan får båda skänklarna och det gick superbra, hon var med på noterna och bara lyssnade! vända för skänklarna och vikthjälperna och hon var jätte duktig! sedan så travade vi, noga med att hon vänder för ytterhjälperna, både inåt och utåtställd, sedan i galoppen så varhon grym! fin lugn och avslappnad i formen, och rund i galoppen! så jävla underbar häst jag har! <3. så gårdagens longering över bommar gav verkligen resultat:)!.
jag har så många bra övningar jag vill göra med henne, men då måste jag ha en löshoppningsring, för hon ska vara lös då, men får väll försöka göra övningen fast att jag tömkör:P ?

aja min häst var iaf klart bäst idag! <3:) glada jag!

sen så åkte jag och matte och köpte lite gottis, jag köpte naturgodis eftersom att jag inte ska äta vanligt godis! men fyfan vad dyrt det är. diss på priset men hiss på smaken:)

sen köpte vi kebab o pizza, det var faktiskt inte gott^^! hade inte ätit det på länge men.

PUSSHEJS

Inga kommentarer: