söndag 27 februari 2011

dålig uppdatering här jag vet

Hejsan i helgen har jag vart dålig på bloggandet^^!

Fredag: hämta pappas bil, fick låna den eftersom att våran e lite cp. åkte till stallet och fixade hos Manzana. sedann hem och sen till Maro, och sen åkte vi till tyresö där jag sovv över hos henne, vi hade tacosmys!
Lördag: vi åkte hem till mig, vi red ut, jag på Ferdinand och Maro fick låna Manzana :) vi red Rönnarundan! myyyyys!, justja vi åt donken till lunch och sedan Torino på kvällen:P tjockt men mysigt! vi satt där nere och pratade <3!. sedan melodifestivalen + sändningar från gbg horse show! Angelica Augustsson kom 2a i 1.50hoppningen:), sen såg jag även Bocelli i dressyren, fin! Manzana har ju en avkomma med den så det är lite intressantare då:).
Söndag: vi var i stallet 7 och släppte ut hästar och fixade till Manzana! sedan hem och det vart långfrukost framför TVn:). sedan så varte lite macka till lunch och sen åkte jag till stallet och jag skjutsa maro till bussen typ 14.23. ut och Tömkörde Manzana i ridhuset, hon tramnpade på bra med bra ryggverkan, nicenice! min fina häst blir bara finare:). sen årsmöte + gyllenespelen spel! man blir ivrig som ett litet barn (a). haha!
och eftersom att jag var där så missade jag vc hoppningen på TVn som Angelica Augustsson vann, mamma sa att hon hade var grym! och det är hon ju! ska kolla på reprisen på onsdag iaf :)

PUSS OCH GODNATT!
imorgon ska jag till skolan med sabina
sen till Manzana
sen till Maro och hjälpa henne + äta
sen hem till mig igen! Maro ska bo hos mig till fredag:) som gamla tider!<33

Inga kommentarer: