söndag 13 februari 2011

misslyckad shopping

Haha kom på att jag måste berätta för er att jag körde fel i uppsala idag och hittade inte tillbaka till den vägen jag skulle åka på, hahaha, så arg som jag var och så som jag körde haha!! folk lär ju trott att jag var galen^^. och sedan när man hittar vägjäveln och kommer fram till hööks och corall, vann ju ett presentkort därifrån med peakea för typ ett år sen så det går ut om typ en månad, så tänkte kolla in där om dom hade nått intressant, men ja då har ju inte dom öppet på söndagar! tror ni inte att jag blir lite arg då??? XD. så jag sket i att gå in på hööks! skulle ju endå intee handla nått därifrån!!!!!!! haha men det är lite kul när jag tänker på det efteråt:P att jag körde bort mig i uppsala och vart så arg som jag vart ;) haha!

godnatt nu ska jag sova pusshejs <3

1 kommentar:

Lilllsara sa...

HAHHA kan tänka mig dig ;)