onsdag 9 februari 2011

solen är häääär

Idag var det så satans fint väder att jag inte kunde låta bli att rida ut, så markarbetet i ridhuset får vänta:) både jag och Manzana behövde komma ut i den underbara solen idag :) så härligt var det!
hade gramanen på bara för att liksom! hade den på det lösaste som vanligt, och idag vart hon varken lugnare eller finare i formen eftersom vi var utomhus och red så hon gick väldigt fritt i formen;) brallade och hade sig! vi hoppade även över en liten stock som låg över stigen, och det vart ett stort hopp och sen mycket brall efter, hon e så fin min tjej!.
justja kanske ska skriva vart vi red, vi red på vägen sen förbi fängebo och senan på grusvägen vid åsen och sedan ut vid plantskolan och sedan i skogen tillbaka, myyyyys!
kom på på vägen tillbaka att hovis kommer ju kl 15.00., och när jag kom på det så var kl 14.55:P men ferdinand skoddes först så jag hann i tid;). jag har blivit lite senil på gamla dar!

nu sitter jag och pluggar inför religionsprovet imorgon, inte kul alls att plugga! men aja vill man ha betyg i kursen så måste man ju ;).-
pusshejs och godnatt! själv ska jag försöka sova ( svårt att andas och hostar mycket )

Inga kommentarer: