måndag 20 juni 2011

uppdatering:P

I lördags kväll så var vi hemma hos denise på tjejmiddag, jag och linda åkte dit tillsammans!.
vi var där fick jättegod mat och supermega god efterrätt, drack lite och hade det trevligt! sedan så drog vi ner på joar så vi kom in innan 10 eftersom att efter var det inträde, man får ju inte vara dum ;), hade superroligt! träffade mkt folk:). sedan så gick jag linda och bea hem tillsammans vid halv 3 tiden kanske?.

i går så var vi och hämtade hö till hästarna, det var inte det bästa vädret för det! men vad gör man;). pysslade och fixade med dem <3, Zaranthina sparkade mot mig när hon fått sin krafft, och jädrar vad arg jag blev! sedan så en stund efter så stegrade hos sig mot mamma och sen vände sig om och sparka, och då vart jag fan galen! hon ska inte göra om samma sak igen! snorunge <3!!!!. så nu har hon kaxat klart:P. men hon är sin mor uppe i dagen! finaste finaste underbaraste mina två <3.

sen idag har jag jobbat, efter det vart hos hästarna och fixat med dem, red lite barbacka! och Zaranthina var minst sagt galen! men grymt fin är hon <3, och Manzana ville galopera fullt ös, men de fick hon såklart inte! hon är fortfarande inte helt 100 efter hon var halt, för er som missat så hade hon en liten blödning i en bak hov, antagligen från ett stentramp. så skrittade bara på henne! men hon ville verkligeninte skritta:P hehe! älski <3. sen nu ikväll var jag ute och gick med linda och denise, bra det, men imorgon ska jag nog motionera lite mer ansträngande, typ cykla långt eller ut och springa. får se bara jag inte är helt död efter jobbet!. går ju trots allt upp 05.20 på morgonen nu:P.


Puss

Inga kommentarer: