söndag 26 juni 2011

Grönan idag

Gröna Lund
Idag har vi vart på grönan, Jag, Matte, Pappa, Jojo, Jonte, Jeppe, Jenny, Peter, Linus, Pontus, Hampus och Barbro! det var trevlans! åkte endel iaf:P men det som är nämnvärt var att jag och linus åke Tilt! premiär, och ja den var inte så farlig om man bortser från när man var där högst upp och dem lutar en framåt och sedan släpper, de där när dem lutar en framåt då skrek jag NEEEEJ, haha! tönt jag vet men.. :P.
Mamma fixade hästarna så jag hade en hästfri dag idag, viket typ aldrig händer!
nu har jag precis kommit in från en cykeltur, cyklade på ordentligt och kan säga att idag kändes det i benen från tidigare dagar! men faen för den som ger sig!
justja när vi stod i kön till Twister, så stod vi bredvid Ola Rapace! lite coolt endå:). Jag ÄLSKAR ju Wallander filmerna han spelar i:P fast han är ju lite äldre nu...
Pusshejs
/ Sara

Inga kommentarer: