lördag 25 juni 2011

Då är midsommar 2011 också över då

Jag igår!


Igår var vi hemma hos Annika Kalle Robert och Michael!
Linda Sofie Carina Janne Mormor Farfar Jag Mamma Matte vi var där!
vi grillade och sedan hade vi 7kamp, tror vi hade 7grenar iaf:P.


Idag:
Orkade inte resa mig från sängen fören lite innan 10 :O! men kom ju faktiskt hem vid
3 igår kväll!. (jag och matte åkte förbi hästarna på hemvägen och dom låg och sov, så söta <3)
men idag iaf så har jag latat mig, och sen så har jag vart hos hästarna och fixat dem!
Dom sprang rätt mkt, och Zäta var helt totalt galen!, snacka om att hon kan få upp bakhovarna högt i luften :O
helt stört ju!, sen så kaxade hon sig lite idag med, ville typ börja jaga mig, den lilla jäkeln! hon är tuff hela tiden,
men jag är tuffare! hon är en Biatch <3!
Manzana och Biatchen passar! <3.

I LOVE YOU
/ Sara

Inga kommentarer: