lördag 4 juni 2011

Fredag

Idag har jag jobbat på Jälla tillsammans med Vera :), hovis kom till unghästarna + fölen + britta. och sen var de lite annat fix och sånt :) rolig och trevlig dag :) förutom att vi båda vart trötta av värmen man inte är van vid. och idag fick fölisarna ledas som vanligt för första gången, och det fungerade mycket bra! jag fick sätta handen på rumpan nångång men annars gick det bra:). sen så lekte lampan att hon var min kiropraktor haha, när hon skulle ta huvudet över mitt föt att komma till maten, så trycker hon sitt huvud på mitt så det knakar i nackkotorna, kanske var bra? lät ju som att det behövdes haha:p.
vid 16.00 vaar vi klara och jag åkte då direkt och bytte bil i örsa och sedan vidare till hästarna:)! fixade, matade och vattnade dem ;) borsta och så´nt där som jag alltid gör;P  finaste<3.
sen efter det åkte jag hem, senn skjutsa mamma till tommy, och sedan skulle jag åka och köpa lite donken mat till mig, mitt huvud sa att jag behövde mat men min mage ville ha godis, eller ja trodde de iaf;) så åt 4 hårdmackor till kvällsmat + massa godis! sen s¨å har jag mått skitilla! inte smart, inte smart:P,,.,.,.
men nu är klockan snart 01.00 och det är inte ok! jag är superttrött och ska nu sova:)!
pusshejs <3

Inga kommentarer: