onsdag 8 juni 2011

dagen har bjudit på

Sov för länge imorse! till kl 10 och sen låg jag och drog mig ett tag, gick ner och började tvätta, sen åt jag frukost, ner och tvätta igen, duschade, sen fortsatte jag tvätta fram tills det var dags att åka ner till frissan och klippa mig! toppade mig endast eftersom jag vill ha långt hår:) klippte mig på tottes!
sen hem och åt några hårdmackor och sedan till västerås med mamma och shoppade!
det var sjukt varmt inne i affärerna! men resulterade i.
2par sommarskor, 299kr och 149kr, bra med rea!
1"tunika" 149kr
1 klänning 199kr
leggins 99kr
men blir nog lite mer shopping snart igen, behöver rätt mkt mer saker som inte hanns köpas idag!
sen åt jag och mamma på max, jag åt en lyxshake + en hamburgare, stripsen kastade jag. sen vidare ut till hestisarna och fixa med dem <3, sen när jag kom hem så gick jag och matte ut med Paris, och hon ramla i trappen ner till gräna rummet så hon fick skrapsår vid ögat och börja blöda, stackarn!<3. så vi har tvättat och fixat med det! sen så cyklade jag och matte ut en sväng, nästan till bresse och tbx och shiet vad mkt äckliga djur det var i luften! man andades in dem och fick dem i ögonen ju!XD
nu ska jag ta och sova, inte bra dethär att jag går och lägger mig mellan 12-2 varje natt på senaste tiden, nästa vecka börjar jag ju jobba och då åker vi hemifrån 6 på morgonen XD
PUSSHEJS

Inga kommentarer: