söndag 5 juni 2011

Premiärdoppet för iår

Idag så flyttade vi hästarna till en annan hage, en hemma hos Rämströms:). Z tyckte det var riktigt kul och drog på några riktiga brallar. Manzana tog de lugnare då stackarn är ömfotad ena fram, tappat en sko. skulle sätta på en sko, men då hade jag tagit med en sko som var lite för liten. men hitta en annan sko sen som jag ska slå på imorgon :)!.  så får vi se om hon slutar ömma på en gång, isf ska jag rida, men annars får jag vänta nån dag!.
sen grillade vi här hemma, mums!
sen åkte jag med Rämströms ut till Härjarö och där träffa vi strömmingarna, vi fikade och sen så badade jag och Sofie:).  det var 16grader i vattnet, för Michael mätte tempraturen. det var kallt men vi doppade oss 2 gånger iaf :). sen när vi kom tillbaka till rämströms så gick jag ner och tog av mina hestisar <3 deras flughuvor och pussade på dem lite <3!. sen så åkte jag hem, höll på att frysa ihjäl! och nu har jag precis kommit hem och klockan är nu 12.15 så ska hoppa i säng med många täcken och sova!
I Love You
Sara <3

Inga kommentarer: