söndag 12 juni 2011

hagbyte

Fick hjälp av bästa Linda<3 att flytta hästarna till en annan hage idag. TACK!
och flytta allt där till och fixa och sånt, ´borstade inte och sånt idag eftersom att jag hade lite bråttom för vi skulle åka med Mattias och tävla! han vann, men han har hoppat 1m längre. så vr lite synd! var typ sämsta tävlingsplatsen, när han kom dit så hade de flyttat tiden så de skulle börja 1h tidigare, och så kan man ju inte göra samma dag liksom! sämst, menmen så äre ibland, inte åka tbx dit iaf!
sen nu på kvällen så kom Lindu hit igen:) men jag orka inte cykla eftersom jag ska jobba imorgon, och sen under tiden vi satt här fick både Linda och Mattias jobb i veckan! sedär vad bra!:)
nu har jag precis druckit lite tea och ätit lite macka! så nu ska jag nog snart försöka sova tänkte jag!
PUSSHEJS <3

Inga kommentarer: