torsdag 2 juni 2011

jobbat på jälla

Idag jobbade jag på Jälla med Linda, allt flöt på bra!
sen hem och hämta mormor och jag linda o mormor åkte ut till hestisarna mina <3 fixade med dem en snabbis! Zäta mår bra iaf efter vacinationen! lite trött och hängig, och liten svullnad på halsen, men hon mår fint! så det känns bra:) gav dem kraften och fixa vatten åt dem, hemma hos kusinerna höll jag på att somna ståendes på deras gräsmatta, var så sjukt trött! sen hem och jag satt vid datorn, sen kolla jag i hingstkataloger och ja jag vill betäcka om Manzana!:). sen somna jag med katalogen i handen i sängen! och vaknade 2h senare och låg då och vilade ett bra tag, vid halv 7 åkte jag och mormor ut till hestisarna igen <3 dem fick morötter och sedan åkte vi hem till kusinerna igen och pratade med dem och sånt!:).
nu har jag precis duschat och sånt, så nu ska jag gå upp och kolla på Big Brother :) PUSSHEJS <3

Inga kommentarer: