måndag 7 mars 2011

subway mys med bästa lindu

först var jag och linda i skolan :), åt och jobbade lite Matte iaf:P. sen så drog vi in till uppsala och jag köpte hårfärg för Linda ska blondera slingor på mig imorgon :) och sen så följde jag med Linda till gina:)
sen åt vi på subway, jag hade ju rabatt där så vi passa på ^^..

sen hem och till Manzana, gick lite med henne och sen trava jag henne på lina i ridhuset några varv för att se hur hon såg ut idag, och hon såg inte fräsch ut än iaf!. mitt lilla hjärta<3, jag hoppas fortfarande att det bara är det där lilla såret och lilla flisan i. eller om hon smällt i?. vänta och se, jag vill verkligen att hon ska bli bra snart ju! hon betyder allt för mig och jag vill verkligen kunna starta henne snart! så hon får viisa hur bra hon är!.

PUSS

Inga kommentarer: