onsdag 2 mars 2011

mina bästa

efter jag bloggade förra inlägget så åkte jag och maro ut till Zaranthina, borstade och pysslade med henne. finastefinaste bebisen <3:)¨
sedan stannade vi och köpte läsk och delicatobollar, jättenyttigt jag vet:)
sen till Manzana, fixade åt henne och gick dagisrundan med henne. :) när vi kom tillbaka så blödde det från benet, där hon är svullen, så jag lös med ficklampa och fick bort nån liten bit och sen så sprita jag in det! så förhoppningsvis är det därför hon blev svullen, jag hoppas verkligen att det är därför hon var så himla svullen och öm. hoppas verkligen på det, men jag tror nästan att det är därför? men för säkerhetsskull så får hon gå i liten hage imorgon med, jag tar hellre det säkra före det osäkra:)! igår var ju den typiska symptomen för en senskada, så då tar vi det lungt occh väntar och ser om det blir bra nu:)
PUSSPUSS

Inga kommentarer: