måndag 14 mars 2011

Dag 12 – Det här får mig att må bättre

Mina hästar och min familj och såklart mina vänner <3

Mina två fina hästar som jag har, dem gör mig glag varje dag, jag älskar dem så himla mycket. utan dem då vet jag inte vad jag skulle gjort, dem är endel av mitt liv och så ska det vara!
Hästar har alltid vart en del av mitt liv, och jag är så otroligt glad att mamma gav mig chansen och att jag fick en ponny när jag var liten, intresset var stort och sen fortsatte det! TACK Mamma för att du höll på med hästar och att du lät mig också hålla på<3. det har betytt hur mycket som helst för mig!

Jag är ofta stressad, men så fort jag kommer till stallet så kan jag bara koppla av och mysa med mina fina<3 så har det alltid vart, visst hästarna tar mycket tid, men det är så jag vill ha det! jag vill inte sitta inne vid en dator eller Tv hela dagarna, utan jag vill göra det som jag är bäst på! att få vara och sköta om och utvecklas tillsammans med mina två fina underbara hästar som alltid kommer att vara mina! :) <3 jag mår verkligen bra av dem:)! jag älskar att hålla på med dem och jag ledsnar aldrig! visst jag kan säga ibland att det är tråkigt att mocka, men egentligen tycker jag inte att det är så tråkigt, det är avkopplande och nått jag gjort varje dag sedan jag var liten! en vana liksom. inget jag tänker på. varje gång jag åker ifrån stallet så längtar jag till dagen efter då jag ska tillbaka! jag älskar att vara med hästarna helt enkelt, och det kommer jag alltid att göra, detta är ingen hobby för mig utan det är mitt liv! Det jag skulle önska bara är att jag mamma o matte flyttade till en egen hästgård där jag kunde ha hästarna hemma igen, precis som förut, det är något jag saknar! men nu blev det sidospår :P...
PÖSS

Inga kommentarer: