fredag 18 mars 2011

Dag 16 – Det här saknar jag

Jag saknar mina hästar som gått vidare, känns som att jag tjatar om det rätt ofta men det är för att jag verkligen saknar dem sjukt mycket <3

det jag även saknar som är möjligt att få igen är:
Egen hästgård <33, så att jag kan ha hästarna hemma! det är så sjukt mycket bättre en att hyra in hästarna, inte för att det är någe fel på att ha dem inhyrda men det är verkligen skillnad, jag har ju provat båda, och det finns för och nackdelar men jag tycker det är överlägset mycket bättre att ha hästarna i eget stall! då man själv får bestämma hur man vill ha det och hur saker och ting ska skötas:)
när vi hade hästarna hemma så var jag 100% nöjd med allt, men det är jag inte och har inte varit på något ställe jag hyrt in! det är ju för att vi alla är olika och olika nogranna med saker och ting, och jag är verkligen extremt nogrann med rätt saker med mina hästar:) men jag kommer att bo på en hästgård igen så är det bara :) om det är inom kort eller längre tid, ja de är upp till att se :)
/ Sara

Inga kommentarer: