måndag 21 mars 2011

the day

Hejsan svejsan :)
Idag så åkte jag till Manzana i vanlig ordning:P det har inte hänt nått speciellt, men jag borstade henne och sånt där som jag alltid gör! älsklingen <3!
när jag kom hem så var jag skit trött och ville bara sova, men fan den som ger sig, på med jogginskorna och ut och jogga! och så blev det :). gick/joggade ut mot bresse och sen svänge av mot reningsverket och den vägen tillbaka, tog 1h o 2min :). tänkte att jag ska försöka ta tid nu så att jag vet om den bättras haha:P.
sen så försökte jag få fart på stegräknarn på mobilen vilket jag misslyckades med:/, men mamma har en som jag ska börja använda sedan :) sen när jag kom hem körde jag lite benstyrka.
sen åt jag uppe hos mormor och sedan åkte vi ut till åkerby och kollade på när Linda och Sofie tränade för Arnold :).
nu sitter jag bara här och är trött.
PussoKram

Inga kommentarer: