onsdag 30 mars 2011

lång stalldag

åkte vid halv 2 och kom hem vid 9.
först åkte jag till Zaranthina, hon hade fått ett litet sår och det var helt omöjligt att kolla på det, jag gjorde rent det och sedan försökte hur länge som helst, men hon bara sparkade, försökte slita sig och cp. så
gick en prummis med henne och hon var jätteduktig<3 nått litet damputbrott bara men annars lugn och fin :) <33. tog även lite bilder på henne<3,

sen till Manzana en snabbis ( mamma skulle hjälpa mig med z när hon kom från jobbbet) så det var lite stressigt:P. Manzana hade två "skärsår" på framsidan av kotan! som jag gjorde rent och sen fick hon stå inne, så det inte skulle bli skitigt på en gång igen då hon var lite svullen.

Z igen: Mamma fixade med såret, jag, mats o camilla höll i och tryckte fast henne mot en vägg. hon ville absolut inte men sen gick det ganska så bra endå:) och det verkade inte sitta fast nått där i längre iaf, gjorde rent med sprit också, hon är ju svullen, men det är nog mkt bättre redan imorgon :)!

nu ska jag och bror min upp och koppla in mormors tv, och snart börjar BB !

Älskipälsk
Sara

Inga kommentarer: